my music :)

Kenapa dengan aku ?

ya-allah, kenapa dengan hambamu ini ?  hambamu ini terlalu rindu dekat si Dia, tetapi hambamu ini takut akan hati & perasaan si Dia bakal teluka semula atau mungkin dia tidak menberi apa-apa respon ! ya-allah, kau tentu kan lah apa jua ketentuan hambamu ini bersama si Dia ! tapi please jangan pisahkan kami berdua ya-allah, kerana hambamu ini terlalu sayang dan cinta terhadap si Dia ! ya-allah kau bukakan la pintu hati dia untuk memaafkan hambamu ini, kerana hambamu sedar akan kesalahan hamba terhadap dia ! tolong laa hambamu ya-allah, aminnnnnn !!!!!! 




*awak, sumpah saya rindu sangat dekat beby buu saya, please come back to me ? i want you back NOOR RADZLYNNA BINTI RODZMAN !!! PLEASE ??? 

*saya harap awak msg atau miss call saya malam ni dan buat saya gembira semula ?
:'( :'( :'(